torstai 5. syyskuuta 2013

Viikot 2 & 3.

Ohhoh. Oon ollut ihan liian kauan taas pois blogista. Mulla oli viikon loma, joten vietettiin se vanhemmillani ja M:n mökillä. Luonnollisestikaan ei tullut mieleenkään avata konetta! Kuvia mulla kyllä on vaikka kuinka paljon. 

Lisäksi oli M:n synttärit, aluksi ajattelin kauhulla sitä miten voin olla ilman alkoholia kun muut juo. Olin sitkeästi vesilinjalla, ja ei tehnyt edes mieli alkoholia! Mulla oli tosi hauskaa ilmankin, olisin lähtenyt baariinkin jos ei olisi ollut töitä.


No mites mulla onnistui tää Superdieetti reissussa? Mielestäni onnistuin aika hyvin, tosin muutama herkku tuli syötyä :D 

Matkaeväät. Skyrit on ollut pelastus kiireisinä päivinä.

Grillailtiin mm. lohta, pihvejä, kasviksia, maissia yms. Nams!

Aamupala oli samaa vanhaa settiä.


Kuten mainitsin, tuli myös herkuteltua. Tehtiin rahkaan hedelmäsalaattia, namskis! Ja oon pitkään himoinnut suklaata, mutta se olikin pahaa :( HÖH! Myös pari siideriä tuli juotua, toista en kyllä jaksanut enää juoda :D Kotona olenkin taas jatkanut tuttua ja terveellistä linjaa :)



Ja liikunnan pariin. Liikkua en luonnolisestikaan kerinnyt (tai jaksanut). Kyllä me muutamana aamuna käytiin verestämässä mun muistoja Likolammen luontopolulla ja kerran salilla. Tietty mökillä tuli touhuttua, mutta aika vähille jäi. Kotona reissun jälkeen oon käynyt aamulenkeillä kyllä, mutta salille en oo kerennyt.

Ihan pikkasen kiukutti salin jälkeen. Parikkalassa oli aika huono sali, enkä tykännyt dieettiin kuuluvasta treenistä yhtään.

Virkeenä (ja umpijäässä) aamulenkillä!

Mä latasin tuossa taannoin myös puhelimeeni Nike Running sovelluksen, jotta nään vähän reittejä, aikaa jne. Vähän tällänen välinemotivaattori. Yks aamu meinasin hypätä Aurajokeen, kun tuo sovellus rupes höpöttämään. Miettikää nyt, pimeellä kadulla ihan yksin joskus aamuyöstä :D Ja tässä siis ei ole kaikki mun aamulenkit, toi sovellus ei aina toimi.


Vaa-alla en ole päässyt käymään, mutta vaatteiden perusteella olen laihtunut nyt yhteensä yhden vaatekoon. Mahdun äitini housuihin (joihin en aiemmin ole mahtunut), sekä uusiin maastokuviollisiin housuihini. Ostin myös Bikbokilta paidan, joka ei todellakaan olis mahtunut muutama viikko takaperin päälle ja vetäsimpä uuden Jack Daniels topin päälle, ja se näytti hyvältä! Lisäksi itse huomaan peilikuvassa muutoksia; käsien lihaksia näkyy hieman, pohkeet on pienentynyt, pylly alkaa muotoutumaan jne. Ja tämä jos mikä antaa vaan lisää motivaatiota. Hiljaa hyvä tulee ;)



Lisäksi tämä dieetti on ollut tosi opettavainen. Oon oppinut syömään oikeita määriä, oikeanlaista ruokaa. Lisäksi kiinnitän nykyään huomiota siihen mitä sinne suuhuni työnnän. Ja olen ymmärtänyt, että vähemmällä pärjää. Nautin Superdieetin ruuista ja pidän siitä, että on selkeät ohjeet joissa on joustovaraa! 




♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!