maanantai 19. elokuuta 2013

Superdieetti vko 1.

Kuten aiemmassa postauksessa kerroinkin, aloitin Superdieetin viikko takaperin maanantaina. Olen pitkään jojoillut painoni kanssa ja päätinkin, että jos tällä ei saa painoa pysyvästi pois ja elämäntapoihin muutosta, niin ei sitten millään!

Odottelinkin kauhulla ruokaohjeita, liikuntaohjeita jne. Kun ne vihdoin tulivat Fitfarmin sivuille melkein hypin riemusta! Mä saan syödä!
Viikonloppuna valmistauduttiin M:n kanssa tulevaan muutokseen ruokaostoksilla, sekä vetämällä viimeiset ehtoollismätöt :D Lisäksi olin tilannut eBaysta Victorias Secretin uuden superhienon juomapullon, jotta muistaisin juoda tarpeeksi vettä.


Koska dieettiin sisältyy aamuaerobinen, heräsin maanantaina neljän jälkeen ulos lenkille. Yllättävää kyllä, noinkin aikainen herätys ei tuntunut pahalta. Ja tästä liikuntamuodosta olenkin pystynyt pitämään suhteellisen hyvin kiinni! Itseasiassa tykästyin jopa noihin aamukävelyihin, ihanaa kävellä tyhjillä kaduilla auringon noustessa (paitsi vesisateella).

1. Jokirannan ihana auringonnousu 2. Kakolanmäki ja vanha vankila.

1. Reippailemassa ylöspäin. 2. Maailman suloisin lenkkikaveri

Liikunnoissa olen muuten pysynyt tahdissa, mutta nuo salitreenit on hieman jääneet välistä. Koska mulla on vuorotyö ja on ollut kamalasti kotona hommia, en oo vaan yksinkertaisesti kerennyt salille. Loppuviikosta otin härkää sarvista kiinni ja menin! 


Päätin myös kokeilla samantien kahvakuulatreeniä, johon olikin hyvät ohjeet Fitfarmin sivuilla. Ja ah, mä sain kaksi uutta ystävää! Rakastuin tuohon treeniohjelmaan, ja aionkin ainakin kerta viikkoon sen tehdä!

1. Pieni hiki päällä. 2. Mun uudet parhaat ystävät!

1. Aamuaerobisen jälkeen. 2. Kuulailun jälkeen

No, mites ruokailut? Ne on mennyt hyvin, ekana päivänä oli tapponälkä koko ajan. Toisen päivän jälkeen helpottanut. Ruoka on hyvää, eikä loppupeleissä kamalasti poikkea edellisestä ruoasta. Mutta se ruokamäärä, oon aivan ähky koko ajan ja oonki joutunut vähän pienentämään annoksia. Välillä tekee mieli herkkuja, mutta oon aika hyvin onnistunut selättämään mieliteot. Paitsi töissä viikonloppuna oli aivan pakko saada yksi ruissämpylä, kun työkaveri oli tehnyt. Vettä olen juonut niin paljon, että joudun ravaamaan koko ajan vessassa :D



Ja mun lemppariksi on muodostunut iltapala; maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa ja vehnäleseitä. NAM!

Ainiin, ne tulokset. Viikossa multa on lähtenyt kolmisen kiloa, kolmisen senttiä vyötäröltä. Housut roikkuu takamuksesta ja olo on kevyempi! Eli voisin sanoa, että hyvin mennyt. 
Tämä viikko menee edellistä paremmin liikuntojen suhteen, olen luvannut sen itselleni!



Onkos muita Superdieettiläisiä? 
Tästä tuli aika pitkä postaus, mutta jos joku asia jäi kaivertamaan mieltä niin kysy!


♥Reetta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!