tiistai 17. syyskuuta 2013

Kesälomareissu

Kuten lupailinkin tuossa edellisessä postauksessa, ajattelin laittaa kunnon kuvapläjäyksen meidän kesälomareissusta! Puksuteltiin junalla Helsingin kautta Etelä-Karjalaan ja otettiin M:n isän koirat matkaan.
Käytiin moikkaamassa mun siskoa, yövyttiin vanhempieni luona aitassa, käytiin Savonlinnassa lihalörtsyllä ja rentouduttiin Punkaharjulla mökillä 











Ja voitteko kuvitella, me kaupunkilaiset saatiin hauki! Indy ja Pontus oli ihan innoissaan tuosta kalasta, ei sillä niin olin mäkin! Tosin piti vaan soittaa iskälle, et mitä ihmettä me sen kalan kanssa tehdään :D Ja M reippaana täysin kaupunkilaisena perkas sen kalan mun ohjastuksella ;)







Surku kyllä tuli, kun joutui lähtemään takaisin Turkuun. Oltas voitu vielä viikko lomailla. Päätettiin myös, että enskesänä ollaan ainakin se pari viikkoa lomalla, josta toinen ollaan kyllä mökillä! 

Seuraavassa postauksessa olisi tarkoitus tulla vähän vilauttamaan ennen ja jälkeen-kuvia ja YRITÄN tehdä sen huomenissa :)




♥Reetta

2 kommenttia:

  1. Huii, mie asun Savonlinnassa ja ihan sattumalta löysin Tän siun blogin! Seuraan tosi innolla koska itekki koitan epätoivoisesti muuttaa elämäntapoja ja näin. Kaipaisin hirveesti vaan tsemppi kaverii koska täällä ei oikein oo kettää :< apuaa, oon vaan aina niin innolla lukemassa tätä blogii :') <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) koitat löytää motivaatiota ja tsemppiä myös ihan yksinkertasista asioista, mulla esimerkiksi on noi aamulenkit sellanen piristysruiske pyllyyn. Lisäksi uudet treenivaatteet motivoi, biisit jnejne! Mullakaan ei täällä Turussa oikein noita kavereita vielä ole, jotenka oon saanu itse tsempata itteeni. Mutta hei, onnea sulle kanssa elämäntapamuutokseen! :)

      Poista

Kiitos kommenteistasi!