keskiviikko 18. syyskuuta 2013

After & Before

Jes, nyt olisi luvassa niitä ennen ja jälkeen kuvia.
Hieman kyllä kerron ensiksi parista viime viikosta. Kuten aiemminkin, en ole kerennyt liikkumaan, mutta en myöskään ole ottanut tästä stressiä :) Liikun sen minkä ehdin, ja tuloksia on tälläkin tahdilla ruvennut näkymään!


Aamulenkeistä on tosiaan muodostunut mulle henkireikä, saan nauttia ulkoilmasta rauhakseen. Olen jopa kerran saanut M:kin mukaan lenkeille :D. Salitreenejä en ole yksinkertaisesti halunnut tehdä, mutta kahvakuula on edelleen mun paras ystävä Ja olempa mä käynyt myös muutamilla ryhmäliikuntatunneilla!





Ruokailujen suhteen oon kans ottanut vähän lepposammin. Ollaan käyty Pancho Villassa syömässä, sekä tehty kotona (gluteenitonta) pizzaa. Leipää sillon tällön ollaan saatettu syödä. Mutta ei mitään radikaalia, enkä ole vetänyt hommaa läskiksi. Pohjana on silti sama SD:n ruokavalio, sillon tällön joku herkku jossain mukana. Lisäks mun lemppariherkuiks on muodostunut Leaderin So-Low-Carb-protskupatukat! Ne jopa maistuu joltain muultakin ku puulta ja helppo kantaa mukana eväänä. 


1. Ranut ei mahtunut pihvin jälkeen. 2. Tuota syötiinkin useampi päivä!

No, mites oon pärjännyt tän 5viikkoa, ja onko niitä tuloksia syntynyt? Kyllä on, kattokaa vaikka itte! :)


Kuten huomaatte; massu on pienentyny, ryhti on parantunu huimasti, pylly saanut hiukka muotoa. Lisäks mitä itte huomaan, tissit on pienentyny ja rinnan ympärys myös pienentynyt. Koska meillä vaakaa ei ole, olen ottanut tuloksia myös vaatteista. Tällä hetkellä menee puoltoista kokoa pienempiä vaatteita :)

No miltäs tulokset teidän silmiin näytti? Anteeksi tuollaset pikkupöksy kuvat, mutta ajattelin itseni kannalta niin olevan selkeämpää ja rehellisempää!


♥Reetta

1 kommentti:

  1. No mä en raaski tuolla salilla alkaa kuvailemaan, eikä mulla itseasiassa oo ketään kuka kuvais :D Mutta voin mä yrittää kyhäillä jonkunmoisen ohjelman jossain kohtaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommenteistasi!