keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Pientä hiljaisuutta

Heippa!
Ajattelin tulla hieman selittelemään tätä pientä blogihiljaisuutta. Yksinkertaisesti en oo vaa jaksanut avata sana-arkkuani. Kuvia olis puhelimessa ja kamerassa pariinkiin postaukseen, en oo vaan jaksanut siirtää niitä koneelle asti. Saati blogiin..
Ehkä syy on tässä "talvessa" ja pimeydessä? Väsyttää niin penteleesti koko ajan ja lisäksi tuntuu, että tuo kolmivuorotyö sotkee kropan ja pään aivan urakalla!

No onneksi nyt on ollut muutama aurinkoinen ja ihana päivä! 
Lisäksi mua on alkanut ärsyttää mun kamera. Mulla on Nikonin järkkäri. Oon saanut sen joululahjaksi iskältä yläasteella, jolloin aloittelin kuvailuharrastuksia. Mutta se on niin iso. Ja raskas. Ei sitä yksinkertaisesti kehtaa ottaa mihinkään mukaan, koska se melkein vaatii oman laukkunsa. Nyt asiaan tuli muutos!
Olin äiskän luona tuolla Itärajalla ja juttelin tästä asiasta. Nyt mulle on siis tulossa uusi kamera ja äsken tarkastin niin sen pitäisi olla ihan huomenna tai ylihuomenna mulla! JEEEEEEEE!

Eli jatkossa lupaan kännykkäkuvien vähentyvän ja kameran laadukkaampien kuvien lisääntyvän! 




♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!