torstai 28. marraskuuta 2013

Samsung NX1000

Jee se tuli! 
Juuri kun olin saanut edellisen postauksen kirjoitettua, niin puhelin piippasi Postilta viestiä. Mun paketti oli saapunut! Mä en tiedä miksi, mutta mua jänskätti aivan älyttömästi hakea tuo kamera. Jänskäsin, mihin olen rahat tällä kertaa tuhlannut. Mutta ei hätää, jo ekalla kokeilukerralla rakastuin 6-0!
Kyseessä on siis Samsung NX1000 minijärkkäri. En nyt mitään tarkempia tuotekuvauksia jaksa kirjoitella, ne kun löytyy googlettamallakin ;)


Tosiaan kameran mukana tuli myös Samsungin 7" tabletti, mutta sen myin poies. Meille riittää yksi tabi.




Tilasin oman kamerani (ylläriylläri :D) valkoisena. Kamera on aivan älyttömän pieni ja kevyt! Mukana tuli perus laturit, usb-piuha, ohjeet, salama jne.






Miksi sitten päädyin juurikin tähän kameraan? Googlettelin eri kameroita ja tämä oli valittu vuoden 2012 järjestelmäkameraksi, ja muutenkin kehuttiin eri sivuilla. Lisäksi edullinen hinta ja helppo saatavuus sai plussaa. Ja itseäni kiehtoi se, että kamerasta pystyy siirtää langattoman yhteyden kautta kuvat kameraan tai tabiin, ja näitä voi myös käyttää kameran etälaukaisijoina. Enempää hifistelyjä en sitten tähän kaivannutkaan. 
Päivän testailujen perusteella voin kyllä todeta, että sijoitin rahat oikein mainiosti ;) Kamera on helppo käyttää, siinä on selkeä iso näyttö. Lisäksi vähän tietämättömälle kamera kertoo, mitä mikäkin ohjelma tekee! 


Seuraavassa postauksessa saatte nähdä kuvapläjäyksen!


♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!