keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Uutuuksia meikkipussiin

Tiedättekö sen tunteen, kun ei millään löydä itselleen sopivia meikkejä? Kenties iho on niin rasvainen, että kaikki meikkivoiteet valuvat parin tunnin sisällä kaulalle? Tai mattapintaisinkin puuteri pistää ihon kiiltämään samantien?
No, minä ainakin tiedän. Olen perinyt äidiltäni ihon rasvaisuuden ja tämän vuoksi olen tapellut meikkien kanssa siitä asti kun aloin meikkaamaan. Kaikki markettimerkit on kokeiltu, olen kokeillut kalliimpiakin merkkejä. Ainoa mikä on kestänyt edes jonkun verran on ollut Joe Blascon meikkivoiteet. Yksi meikkivoidenappi on kustantanut yli 50e, okei se kestää parikin vuotta. Silti on tuntunut kurjalta maksaa niinkin paljon meikkivoiteesta, joka ei kuitenkaan kestä.

Käytiin tuossa lauantaina äitin kanssa Stockmannilla ja ihastelin MACin meikkejä. Mukava myyjä tulikin kyselemään, tartteisinko jotain. Kyselin siinä sitten aikani kuluksi, onko heillä jotain vastaavaa kuin Blascon meikkivoiteet ja sainkin kuulla, että on. Ja vielä parempaa, mattana! Myyjä myös sanoi, että voitaisiin testata mulle tota meikkivoidetta vaikka samantien. No kuinkas kävikään, meikkivoide päätyi mun ostoskoriin :D
Samalla kertaa testattiin myös huulipunaa. Olen haaveillut tosi tumman viininpunaisesta huulipunasta, ja sellainen löytyi. Väri oli kyllä aika dramaattinen, enkä sitä vielä ostanut.


Koska huulipuna jäi kummittelemaan mieleeni, oli se pakko käydä maanantaina hakemassa. Ostin samalla myös uuden puuterin, sillä Seppälän 4 euron puuteri ei oikein ajanut asiaansa :D

Huulipuna sävyssä Hang-Up ja huultenrajauskynä sävyssä Currant.

Voin todeta, että vaikka rahaa paloi, on tuotteet todellakin sen arvoisia. Testasin meikkivoidetta töissä (jossa hikoilen paljon!), ja se kesti koko päivän hyvänä! Naama pysyi mattapintaisena, otsa ja nenänpää alkoi hieman kiiltämään. Meikkivoide on tarpeeksi peittävä, mutta jättää luonnollisen lopputuloksen. Se on lisäksi ihanan kevyt ja helppo pestä pois! Puuteri on myös ihanan kevyt, se ei oikeastaan peitä ollenkaan, lähinnä kiinnittää vain meikkivoiteen ja pidentää ihon mattapintaisuutta.

Puuteri sävyssä Medium

Meikkivoide sävyssä NC25

Olen kyllä ikionnellinen näistä ostoksista. Toivon, että tuotteet on yhtä pitkäkestoisia kuin Blascon tuotteet! Ja kiitos ihanille MACin myyjille 


Oletteko te testanneet MACin meikkejä? Mitä mieltä olette olleet? 


♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!