lauantai 12. lokakuuta 2013

Paremmista päivistä

Hellurei. Ajattelin tulla hieman päivittelemään kuulumisia.
Mulla on nyt nää päivät mennyt uudessa työpaikassa ja luonnollisesti olen ollut ihan poikki työpäivien jälkeen. En ole jaksanut edes käydä urheilemassa, on tuntunut lisäksi, että olen tulossa kipeäksi. No keskiviikkona heräsinkin kaameaan kurkkukipuun ja jouduin lähtemään kesken työpäivän kotia.

Nyt oon lähinnä vaan parannellut itseäni. Tänään kuitenkin alko sänky ja sohva ahdistamaan, joten inspiroiduin tekemään syyssiivousta vaatekaappeihin!
Mikä ihme siinä on, että mä AINA kipeänä saan inspiksen kaikkiin siivousjuttuihin? :D





Tässä hieman lopputulosta. Okei ton vikan kuvan kaappi näyttää sotkuselta, mutta puolustukseks on sanottava, että mulla on liikaa vaatteita näihin säilytystiloihin. Mun ainoat omat kaapit on just toi etummainen kaappi ja sitten tuo taka-alalla näkyvä liukuovikaappi. Tosin oon tehny aluevaltausta M:n kaappeihin ;D
Tavaraa lähti kiitettävästi, nyt pohdin laitanko fb:n kirppiksille myyntiin, vai pitäiskö varailla ihan kirpparipöytä. Molemmissa puolensa.



Koska oon ollut niin reipas, mies reissussa ja teki mieli jotain hyvää päätin kokkailla itselleni juhla-aterian (:D). Kantarelli-sipuli-höystöä, kanan rintafileitä ja simppelisti kasviksia!


Ja pisteenä i:n päälle, löysin mun viimetalven lempparipipon!


Että sellasta tänne, mitäs sinne? 

PS: Kuten kuvista voi päätellä, mut löytää Instagramista nimellä bbelladonna




♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!