torstai 19. kesäkuuta 2014

Addict

Mä oon koukussa, pahasti koukussa.

Olen löytänyt pari asiaa, joita ilman en todellakaan voisi enää elää!
Ensinnäkin, tuttavallisemmin Reiskat. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla tälläiset ja mun luottoystävät aurinkoisella kelillä. Olen itse sellaisia kauan himoinnut, mutta en ole raaskinut panostaa reilusti yli satasta aurinkolaiseihin. Tunnetusti onnistun hajottamaan useammat kesän aikana, joten H&M:n aurinkolasit eivät ole saaneet lompakkoani itkemään. Tänä keväänä ajattelin, josko fb:n kirppikseltä tärppäisi. Tärppäsihän siellä!
No, äskettäin Instru lähetti houkuttelevan mainoksen. Vuoden piilareiden kestotilauksen tekijälle aurinkolasit kaupanpäälle. Vanhat piilarit ovat olleetkin jo sen vuoden (vuosilinssit), joten tartuin tarjoukseen. Uudet, kultasankaiset Ray-Banit poltteli takaraivossa. 


Kyseessä on siis Ray-Banin varmastikkin tunnetuin Aviator-malli, keskimmäisessä koossa (58mm). Nuo hopeiset kehykset söpöillä vaaleanpunaisilla linsseillä on ihan mun lempparit, maailmakin näyttää kauniimmalta ;)


Tällä hetkellä mua houkuttelis vielä kultasankaiset Aviatorit, mutta linssin väriä en osaa päättää. Niitä on ihan liikaa ja tämänhetkiseen hiustyyliin ei ehkä kaikki istu. Ehdotuksia?

Toinen sydämentykytyksiä aiheuttava merkki on Dior. Ostin keväällä laivalta Diorin huulipunan ja olin siitä jo aivan myyty. Koska olen perinyt rakkaalta äidiltäni erittäin omatahtoisen (rasvaisen) ihon, en edes viitsi enää kokeilla "markettimerkeiltä" mitään tuotteita. Koskien myös huulipunia. No, koska tämä edellinen puna osottautui mitä loistavimmaksi ja kestävyys äärettömän hyväksi päätin hankkia itselleni vähän lisää kosmetiikkaa kyseiseltä merkiltä.



Diorin Lip Glow Color Reviver Balm. Kyseessä on siis huulirasvan ja kiiltopunan sekoitus, mutta paljon pysyvämmässä versiossa. Ja tämä oikeasti kostetuttaa superhyvin! Koska kestävyys on useita tunteja niin huuletkin saa tehohoidon. Tämä kyseinen sävy on 004 Coral. Itselläni on niin tummat huulet, ettei tämä näytä huulilla yhtään oranssilta vaan antaa huulille sellaisen persikkaisen kiillon. Ja huulet näyttää tuplaten täyteläisemmiltä ;)


Myös Indy oli sitä mieltä, että jokaisen naisen kesämeikkiin kuuluu täydellisen sävyinen poskipuna. Tuo mamman kosmetiikan rakastaja (tuhoaja) hyppäsi samantien kameran eteen esittelemään tätä uutuustuotetta. Mitäpä siitä voisi sanoa, ihanan kevyen vaalean punan poskille antava tuote. Indyn poskille tämä ei kyllä pääse, taidan omia sen ihan vain itselleni!


Kyllä nainen tunnistaa, kun Ne Oikeat kosmetiikat tupsahtaa nenän eteen, eikö? ;)


♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!