perjantai 24. tammikuuta 2014

Syrjähyppy piristää

Aivan. Olen pitkään vannonut olevani Samsung-tyttö. Tätä ennen vannoin taas Nokian puhelimien nimeen. Vaikka olen jo aiemmin syrjähypyn tehnyt, olen vannonut etten Applen tuotteita ikinä osta (lukuunottamatta iTunesia). 

Kuinkas sitten kävikään..



Maailman paras äiskä osti mulle uuden puhelimen. Aluksi säikähin sitä, kuinka pieni tämä puhelin on. Seuraavaksi pähkäilin koko puhelimen käyttöä, laitoin M:n pikkusiskolle jopa viestiä, että miten tohon saa edes soittoäänen :D Päänvaivaa tuotti myös muutamat sovellukset, en löytänyt samoja mitä Samsungillani oli. Muutaman päivän mietin, tykkäänkö edes koko puhelimesta, mutta nyt oon aivan myyty Tää on maailman ihanin puhelin, kamera on loistava ja niiiiiin helppo käyttää kun on oppinut! Ja kuoria saa jos jonkinnäkösiä ;)


Toisinaan se syrjähyppy piristää mieltä, aina ei kannata vannoa yhden merkin nimeen!


Minkä luurin nimeen te vannotte, vai onko mitään tiettyä? :)


♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!