tiistai 3. joulukuuta 2013

Ripsiä ja joulukoristeita

Ajattelimpa tulla vilauttamaan muutamat kuvat taannoisesta päivästä!
Olen vihdoin löytänyt täältä Turusta hyvän ripsien tekijän, jossa hinta ei päätä huimaa ja jonka luona on aina mukava käydä! Kävin siis tälläkin kertaa samassa paikassa huollattamassa (okei, lähinnä laittamassa uudet) ripset.

Kuten nyt parilla edellisellä kerralla, ollaan käytetty ohuempaa silkkiripseä ja pituuksia löytyy 10, 11 ja 12mm C-kaarevuudella. Oon todennut silkkiripset paaaaaaaaljon mukavemmiks kuin ne paksummat! Hyvästi raskas tunne luomissa, pistely, ennenaikainen tippuminen, eikä omat ripset ole kärsineet YHTÄÄN! Jes! :D
After.Köhköh, edellisestä huollosta oli kulunut liian pitkä aika!

Before! Tyytyväisempi en taas voisi olla.

Poikkesin huollon jälkeen myös jouluostoksilla Skanssissa, ja voi jumpe siellä oli kaunista! Tosi kauniisti laitettu joulukoristeita, meinasin ruveta ihan itkemään :D
Myös sää oli ihana. Ollaan saatu kärsiä aika ankeista ilmoista, mutta onneks nyt on ruvennut aurinkokin paistamaan! Mulla on ainakin paaaaljon virkeämpi mieli, vaikka suurimman osan valoisasta ajasta töissä olenkin.


Mukaan tarttui muutamat lahjat, kotiin jouluvaloja ja pari paitaa. Jatkoin reissulta suoraan töihin, niin aikaa ei kamalasti sen kummallisempaan ollut.
Haha, meidän koti on ainoa tässä talossa jossa on joulukoristeita näkyvillä! Molemmat valot Anttilasta.

Chill paita Bikbok, huppari H&M.

Mites teidän joulufiilistelyt, onko jo alkaneet? Mä olen täällä aivan innoissani, sillä mulla on VIISI päivää vapaata jouluna! Ja uusvuos myös vapaa! En vois onnellisempi tällä hetkellä olla!


♥Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteistasi!